LINKEDIN Showcase PAGES – WHO SHOULD USE THEM?

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More than ever, companies are wondering how they can reach their target groups online in a targeted way. The LinkedIn Showcase Page is an excellent solution to address different, sometimes pointed target groups online. If you want to target different buyer personas, you need to align your marketing strategy with their individual needs. A showcase […]

6 Tips for successful editorial marketing

Editorial marketing opens up the possibility of placing specialist articles, user reports or opinion pieces by experts from companies in relevant media. Many editorial offices are open to PR consultants or companies submitting their own topic suggestions. In this way, specialist articles that are as practical as possible are included in the publications, and the […]

CORPORATE INFLUENCER STORYTELLING

Storytelling has been playing an increasingly important role in content marketing for years. And 2022 will see this principle continue, because personal and human content is more in demand than ever. But even the best story is worth nothing if it’s not promoted in the right way and doesn’t reach the right audience. Across all […]

Marketing resolutions for 2022

In Absatzwirtschaft 12/2021 our question is: What good resolutions should the marketing industry make for 2022? New Year’s resolutions are not enough for me. Marketers should make a roadmap and implement it. Period. Because even if the pandemic doesn’t end, marketing life goes on. The “new” framework is made up of digital, tech and data […]

Maturity Check

    • 1

      Strategie

    • 2

      Social Media

    • 3

      Content Erstellung

    • 4

      Karriereseite

    • 5

      Recruiting & Stellenanzeigen

    • 6

      Talent Relationship Management

    • 7

      Auswertung

    1/7

    Strategie

    Strategie











    Social Media







    Content Erstellung






    Karriereseite










    Recruiting & Stellenanzeigen









     

    Bewertungsplattformen


    Talent Relationship Management







    Auswertung

    Weniger als 20

    Huch! Einige Fragen haben dich vielleicht aus dem Konzept gebracht. Doch hier bist du richtig. Dürfen wir gemeinsam mit dir die ersten Aufgabenpakete schnüren?

    Auswertung

    In den Startlöchern

    Du hast ein paar wichtige Basics bereits umgesetzt, aber es ist noch Luft nach oben. Vielleicht ist es Zeit, die Strategie zu überdenken und neue Kanäle zu erkunden, um dein Employer Branding aufzupeppen.

    Auswertung

    Durchstarter

    Das läuft doch schon ganz gut. Du hast sicherlich bereits kleine Erfolge gefeiert. Wie wäre es, wenn wir deine wichtigsten Personas in eine Kampagnenautomatik überführen und so noch mehr Schwung in deine Employer Brand bringen?

    Auswertung

    An fast alles gedacht

    Wow, wir können unseren Augen kaum trauen. Das sieht prima aus. Vielleicht ist es an der Zeit, noch einen Schritt weiter zu gehen und deine Employer Branding-Strategie mit einigen innovativen Ansätzen zu ergänzen.

    Auswertung

    High-Performer

    Wir ziehen unseren Hut. Columbus hat Amerika entdeckt, Einstein die Relativitätstheorie entwickelt, Taylor Swift verkauft am ersten Tag des Vorverkaufs ihrer Tour 2 Millionen Tickets und du … machst deine Employer Brand zur Love Brand. Dürfen wir mehr über dich erfahren?