Rebranding for
SAP Software Partner

The Client

Galileo Group

At home in Munich, with a global presence. Galileo Group is an authorised and certified software partner of SAP and has implementation partners in America and Asia. A three-digit number of medium-sized companies and international corporations, including numerous Fortune 500 and DAX30 companies, rely on Galileo Group and the Conigma™ Suite. Galileo Group’s mission is to support the operation of cloud-based and hybrid SAP landscapes and to automate hybrid ALM in heterogeneous IT factories around SAP solutions. With 20 years of experience in 25 industries and on 6 continents, customers of all industries and sizes trust the Conigma™ Suite.

Sector

SAP Software Partner

Goal

Building an international brand

Measures

Re-branding of the brand and website

Services

NEW CORPORATE DESIGN AND NEW WEBSITE

Galileo Group’s mission is to support the operation of cloud-centric and hybrid SAP landscapes and to enable hybrid ALM in a heterogeneous IT factory centred around SAP solutions. To this end, Galileo Group is rethinking SAP Cloud ALM. The task was to develop a globally functioning branding and to position the innovative strength of the no-code integration software Conigma™ Suite on the market. With the help of global partners, the new website and integrated communication, Galileo Group is winning over more and more SAP user companies.

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Hi, I’m Peter Verclas. Just write to me. I’ll get back to you as soon as possible.

Maturity Check

    • 1

      Strategie

    • 2

      Social Media

    • 3

      Content Erstellung

    • 4

      Karriereseite

    • 5

      Recruiting & Stellenanzeigen

    • 6

      Talent Relationship Management

    • 7

      Auswertung

    1/7

    Strategie

    Strategie











    Social Media







    Content Erstellung






    Karriereseite










    Recruiting & Stellenanzeigen









     

    Bewertungsplattformen


    Talent Relationship Management







    Auswertung

    Weniger als 20

    Huch! Einige Fragen haben dich vielleicht aus dem Konzept gebracht. Doch hier bist du richtig. Dürfen wir gemeinsam mit dir die ersten Aufgabenpakete schnüren?

    Auswertung

    In den Startlöchern

    Du hast ein paar wichtige Basics bereits umgesetzt, aber es ist noch Luft nach oben. Vielleicht ist es Zeit, die Strategie zu überdenken und neue Kanäle zu erkunden, um dein Employer Branding aufzupeppen.

    Auswertung

    Durchstarter

    Das läuft doch schon ganz gut. Du hast sicherlich bereits kleine Erfolge gefeiert. Wie wäre es, wenn wir deine wichtigsten Personas in eine Kampagnenautomatik überführen und so noch mehr Schwung in deine Employer Brand bringen?

    Auswertung

    An fast alles gedacht

    Wow, wir können unseren Augen kaum trauen. Das sieht prima aus. Vielleicht ist es an der Zeit, noch einen Schritt weiter zu gehen und deine Employer Branding-Strategie mit einigen innovativen Ansätzen zu ergänzen.

    Auswertung

    High-Performer

    Wir ziehen unseren Hut. Columbus hat Amerika entdeckt, Einstein die Relativitätstheorie entwickelt, Taylor Swift verkauft am ersten Tag des Vorverkaufs ihrer Tour 2 Millionen Tickets und du … machst deine Employer Brand zur Love Brand. Dürfen wir mehr über dich erfahren?