Press work
TA Triumph- Adler Gmbh

The Client

TA Triumph-Adler GmbH

TA Triumph-Adler is a German specialist for multifunctional systems (MFP) and digital workflows. With a history of more than 125 years, the company is now one of the established brands in the information technology and telecommunications (ICT) sector.

Sector

INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY

Goal

Increase perception of TA as a managed service provider

Measures

CONTENT CREATION, PRESS RELATIONS

Services

TARGET GROUP SPECIFIC CONTENT

As a managed service provider, TA Triumph-Adler supports companies as a reliable partner in the optimization of paper-based and digital document processes – with the aim of making them more efficient. Nicarus continuously positions TA Triumph-Adler in the trade, industry and daily press. Over 100 clippings that we were able to place in online and print media in fiscal year 2024 speak for themselves. The company’s own topic portal TAlking Future, which regularly presents current trends in digitalization, automation, the digital workplace and customer references, provides valuable approaches.

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Maturity Check

    • 1

      Strategie

    • 2

      Social Media

    • 3

      Content Erstellung

    • 4

      Karriereseite

    • 5

      Recruiting & Stellenanzeigen

    • 6

      Talent Relationship Management

    • 7

      Auswertung

    1/7

    Strategie

    Strategie











    Social Media







    Content Erstellung






    Karriereseite










    Recruiting & Stellenanzeigen









     

    Bewertungsplattformen


    Talent Relationship Management







    Auswertung

    Weniger als 20

    Huch! Einige Fragen haben dich vielleicht aus dem Konzept gebracht. Doch hier bist du richtig. Dürfen wir gemeinsam mit dir die ersten Aufgabenpakete schnüren?

    Auswertung

    In den Startlöchern

    Du hast ein paar wichtige Basics bereits umgesetzt, aber es ist noch Luft nach oben. Vielleicht ist es Zeit, die Strategie zu überdenken und neue Kanäle zu erkunden, um dein Employer Branding aufzupeppen.

    Auswertung

    Durchstarter

    Das läuft doch schon ganz gut. Du hast sicherlich bereits kleine Erfolge gefeiert. Wie wäre es, wenn wir deine wichtigsten Personas in eine Kampagnenautomatik überführen und so noch mehr Schwung in deine Employer Brand bringen?

    Auswertung

    An fast alles gedacht

    Wow, wir können unseren Augen kaum trauen. Das sieht prima aus. Vielleicht ist es an der Zeit, noch einen Schritt weiter zu gehen und deine Employer Branding-Strategie mit einigen innovativen Ansätzen zu ergänzen.

    Auswertung

    High-Performer

    Wir ziehen unseren Hut. Columbus hat Amerika entdeckt, Einstein die Relativitätstheorie entwickelt, Taylor Swift verkauft am ersten Tag des Vorverkaufs ihrer Tour 2 Millionen Tickets und du … machst deine Employer Brand zur Love Brand. Dürfen wir mehr über dich erfahren?