Internat.
Social Media
for i-PRO EMEA

The Client

i-PRO

High quality surveillance technology is in the DNA of i-PRO EMEA. The company aims to be at the forefront of a new era in the security sector.

Sector

SECURITY AND MEDICAL TECHNOLOGY

Goal

BRAND
AWARENESS

Measures

SOCIAL MEDIA ADS, SOCIAL MEDIA CAMPAIGNS

Services

Increase brand awareness

In October 2021, the former Panasonic division changed its name to i-PRO EMEA. After the spin-off, i-PRO EMEA wanted to unite the spirit of Panasonic with its new spirit and become “your trusted next-generation partner” in the security sector. To increase its brand awareness, i-PRO relies on a Europe-wide social media campaign created and run by Nicarus. Two brand awareness campaigns in three different languages as well as selected sponsored posts additionally ensure more followers, reach and engagement. The result: i-PRO EMEA has increased the number of LinkedIn followers by almost 40% in just a few months.

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Hi, I’m Peter Verclas. Just write to me. I’ll get back to you as soon as possible.

Maturity Check

    • 1

      Strategie

    • 2

      Social Media

    • 3

      Content Erstellung

    • 4

      Karriereseite

    • 5

      Recruiting & Stellenanzeigen

    • 6

      Talent Relationship Management

    • 7

      Auswertung

    1/7

    Strategie

    Strategie











    Social Media







    Content Erstellung






    Karriereseite










    Recruiting & Stellenanzeigen









     

    Bewertungsplattformen


    Talent Relationship Management







    Auswertung

    Weniger als 20

    Huch! Einige Fragen haben dich vielleicht aus dem Konzept gebracht. Doch hier bist du richtig. Dürfen wir gemeinsam mit dir die ersten Aufgabenpakete schnüren?

    Auswertung

    In den Startlöchern

    Du hast ein paar wichtige Basics bereits umgesetzt, aber es ist noch Luft nach oben. Vielleicht ist es Zeit, die Strategie zu überdenken und neue Kanäle zu erkunden, um dein Employer Branding aufzupeppen.

    Auswertung

    Durchstarter

    Das läuft doch schon ganz gut. Du hast sicherlich bereits kleine Erfolge gefeiert. Wie wäre es, wenn wir deine wichtigsten Personas in eine Kampagnenautomatik überführen und so noch mehr Schwung in deine Employer Brand bringen?

    Auswertung

    An fast alles gedacht

    Wow, wir können unseren Augen kaum trauen. Das sieht prima aus. Vielleicht ist es an der Zeit, noch einen Schritt weiter zu gehen und deine Employer Branding-Strategie mit einigen innovativen Ansätzen zu ergänzen.

    Auswertung

    High-Performer

    Wir ziehen unseren Hut. Columbus hat Amerika entdeckt, Einstein die Relativitätstheorie entwickelt, Taylor Swift verkauft am ersten Tag des Vorverkaufs ihrer Tour 2 Millionen Tickets und du … machst deine Employer Brand zur Love Brand. Dürfen wir mehr über dich erfahren?